Pursuit of Perfction

http://www.klikplej.pl/film/4503-origami-asics

środa, 25 kwietnia 2012

Jestem Kasia, interesuję się technikami składania papieru, na tym blogu chciałabym zaprezentować kilka tych technik! 
Moja przygoda z origami zaczęła się, gdy miałam 6 lat. Wówczas dostałam od ojca książkę Hectora Rojasa F. "Origami - papierowe zoo", która zaabsorbowała mnie do tego stopnia, że zaczęłam coraz bardziej interesować się technikami składania papieru.  Postanowiłam podzielić się swoją wiedzą w tej dziedzinie wierząc, iż w wielu osobach "zaszczepię" miłość do tej sztuki. Nie ukrywam także, że liczę na wzajemną wymianę informacji.

* W tym blogu, zazwyczaj zamieszczać będę szczątkowe informacje dotyczące techniki - osoby zainteresowane dalszym rozwojem w tym kierunku, odsyłam do literatury i internetu. Postaram się także, w miarę możliwości zamieszczać przydatne linki, tytuły książek, a także informacje o warsztatach w tym zakresie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz